IFPA

The International Federation of Psoriasis Associations is a non-profit organization made up of Psoriasis associations from around the world. As the main global psoriasis patient organization, IFPA’s goals are to empower its members, improve living conditions for patients, raise awareness of psoriasis and psoriatic arthritis and cooperate with fellow stakeholders. Key IFPA actions include organizing World Psoriasis Day (annually October 29) and a scientific psoriasis conference every three years. Since its founding in 1971, IFPA has continuously sought to resolve the challenges facing over 125 million patients in the international psoriasis community.

Imsys AB

The Internet of things

Imsys AB designs and supplies networked control solutions to OEMs in the market of Embedded Control, Telematics, Automation, and the Internet of Things, especially where high-level language programming (Java) and energy efficiency is desired. Imsys’ modules are easy to implement in target products. They are complete with firmware, allowing the OEM customer to concentrate on his specific application, thus minimizing risk and time to market. The customer essentially needs to connect the Imsys controller to the hardware it is to control, and add Java software, which is developed and tested on any computer, using standard tools.

Inspektionen för arbetslöshetsförsäkringen, IAF

IAF har regeringens och riksdagens uppdrag att verka för att arbetslöshetsförsäkringen ska fungera som en omställningsförsäkring. Det gör vi genom tillsyn över arbetslöshetskassorna och Arbetsförmedlingens uppdrag som påverkar de arbetssökandes arbetslöshetsersättning. Dessutom har vi tillsyn över Arbetsförmedlingens och Försäkringskassans arbete med sanktioner inom aktivitetsstödet och utvecklingsersättningen.

Inspektionen för socialförsäkringen

ISF arbetar för en rättssäker och effektiv socialförsäkring som är hållbar för samhället och ger trygghet för individen. Vi synliggör det som behöver synas.

Inspektionen för vård och omsorg

IVO ansvarar för tillsyn över hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvårdspersonal, socialtjänst och verksamhet enligt lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS). Myndigheten ansvarar också för viss tillståndsprövning.