WAKANIM SAS

World-class innovator in video on demand services

WAKANIM - A COMPANY PASSIONATE FOR JAPANESE ANIMATION Wakanim is a European company in partnership with Aniplex Inc., a group of Sony Music Entertainment (Japan) Inc. and a leading provider of Anime content and music production and distribution in Japan. Wakanim's Streaming Platform provides professional high quality streams of the best Japanese Animation, only an hour after the Japanese TV broadcasting. Wakanim's lineup includes fan-favorite hit titles such as Sword Art Online, ERASED, Asterisk War and Fate/stay night: Unlimited Bladeworks. For more information, visit our website or Facebook page and Twitter

World Animal Protection Sverige

World Animal Protection är en av världens största djurskyddsorganisationer

Vi hjälper djur på alla nivåer, från direkta insatser till långsiktig politisk påverkan och arbetar målinriktat för att stoppa djurplågeri i hela världen. Vi har samarbete med organisationer, företag och enskilda runt hela världen och är rådgivare åt FN, EU, regeringar och myndigheter. Vi är insatta i djurskyddsfrågor, såväl i Sverige som globalt. Våra arbetsområden är djur i samhällen, främst hemlösa hundar och arbetsdjur, lantbruksdjur, katastrofdrabbade djur och vilda djur.