I applikationen kan du röra vid den virtuella Frälsarkransen och snurra på pärlorna. Du får se och höra Frälsarkransens grundare, Martin Lönnebo, berätta om bakgrunden till hur den första Frälsarkransen blev till. Du får också läsa om varje pärlas betydelse och har möjlighet att koppla foton, egna tankar och anteckningar till varje pärla. Appen ger dig alltså möjlighet att skapa din egen unika och personliga version av Frälsarkransen, som också kan delas med dina vänner på Facebook.   Frälsarkransen finns även som fysiskt armband för både vuxna och barn. Du hittar mer information om Frälsarkransen inne i appen, eller på http://www.verbumforlag.se/frlsarkransen/prlornas-betydelse/1307119-prlornas-betydelse För mer information:För mer information kontakta Agnes Notini Zachrison, projektledare på Verbum Förlag, agnes.notini.zachrison@verbum.se, eller telefon 08-7436501. Bilder laddas ner på www.verbumforlag.se under Bildarkiv/Bilder Frälsarkransen.

För mer information:
För mer information kontakta Agnes Notini Zachrison, projektledare på
Verbum Förlag, agnes.notini.zachrison@verbum.se, eller telefon 08-7436501.
Bilder laddas ner på www.verbumforlag.se under Bildarkiv/Bilder Frälsarkransen.

Ledande utgivare av teologisk litteratur och livsfrågelitteratur

Sofie Kalodimos

Marknadsansvarig Bok