Vi har en spännande morgon med många intressanta gäster och i skrivande stund är det cirka 80 personer anmälda till Frukostsoffan på Entreprenör Timrå. Dessutom sätter vi extra guldkant på morgonen genom att uppmärksamma Söråkerstjejen Malin Persson, som alldeles nyligen tog VM-guld i bandy. Kanske vi till och med får ta en titt på självaste guldmedaljen?

Välkommen till Frukostsoffan på Entreprenör Timrå

Tid: fredag 26 februari, 2016, kl. 08.00 (drop in från kl. 07.30)
Plats: Terminalvägen 10, Timrå
Moderator: Olof Axelsson

Frukostsoffan har följande gästlista:

Nicklas Nyberg, Nybergs fastigheter
Anna Jakobsson Lund, författare
Jan Jutbo, McGarrett Advertising
Marcus Dahlstedt, MD Flies
Annika Wadelius, cyklist ”Från Prag till Varberg”
Annica Odelind, tf gruppchef lokalpolisområde Medelpad

Guldkanten
Självklart uppmärksammar vi Söråkersprofilen och världsmästaren Malin Persson. Hon berättar om VM-guldet hon tog tillsammans med bandylandslaget i söndags.

Dessutom delar vi ut priset ”Toppen Timrå”.

Varmt välkomna!

Mer information:
Bosse Karlman, 070-190 79 38
Näringslivskontoret

Mötesplatsen Entreprenör Timrå är navet för näringslivskontorets verksamhet. Här anordnar vi seminarier, workshops och håller föreläsningar samt ger rådgivning. Tack vare denna kombination av verksamheter har Entreprenör Timrå blivit en naturlig mötesplats mellan företag och kommun.

Timrå ligger vid kusten mitt i Sverige, mellan två städer med ett perfekt samspel av hav, skog, berg och vildmark. Här finns landsbygd, industrier och ett växande näringsliv. Här finns plats för upplevelser, äventyr eller bara lugn och ro med ett bekvämt avstånd till shopping och nöjen.