Ett stort TACK till alla ni som varit med och bidragit till vår adventskalender och delat med er av era tankar. Tack alla arbetsgivare som vill göra skillnad och tar emot deltagare från Misa, i adventskalender har några av er arbetsgivare deltagit, bland annat; Gubbängsskolans bibliotek, Gröna LundSundbybergs folkhögskolaGroPlayLiljeholmshallarnaStockholms Serie och skivhandelDIF, V SoftLift , FatsharkCoop RenstiernasgatanBredängs kyrka.
I adventskalender har du fått träffa flera av de personer som får stöd av Misa och det är; Mikael och Linda deltagare på Misa Västerås , Johanna och Krister deltagare på Misa Globen, Linn på Misa Kungsgatan, Johanna, Dimitrios, Sharon, Nuvia, Julian som alla får stöd av Misa Sveavägen.  GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Misa vänder sig till personer som har en önskan om att få arbeta och har svårigheter att på egen hand ta sig fram i arbetslivet. Vi arbetar med att matcha personens resurser och positiva egenskaper med passande arbetsplats och arbetsuppgifter. Vår ambition är att möjliggöra en anställning i de fall personen har det som mål. Vår grundidé är att alla som vill kan delta i arbetslivet med rätt stöd.

Camilla Gabrielli

Marknadskoordinator