Sedan våren 2018 erbjuder MEDS.se allt ifrån receptbelagd medicin till snarkspray levererat direkt hem till dörren med bud. Fort går det också, inom 1–2 timmar från beställning kan du stå redo med lusmedel i handen. Artisten Måns Zelmerlöw går nu in som investerare och blir MEDS ansikte utåt. Nu rullar den första av reklamfilmerna där han medverkar.

”Måns är en av Sveriges mest folkkära artister. Som småbarnsförälder med en intensiv karriär känns han som en självklar talesperson för oss till våra kunder.” säger vd och medgrundare Björn Thorngren.

”Livet snurrar rätt fort ibland”, säger Måns Zelmerlöw. ”På MEDS.se är det supersmidigt att beställa vad jag behöver för att sedan få det blixtsnabbt levererat hem till dörren eller där jag befinner mig. Dessutom kan jag chatta eller ringa deras farmaceuter från tidig morgon till sen kväll. Jag tror stenhårt på MEDS”

Fakta: MEDS är ett fullt licensierat mobilt apotek som levererar receptbelagda, receptfria och tusentals andra apoteksvaror (hudvård, kosttillskott och mycket mer) på 1 timme i Stockholm och samma dag i stora delar av landet. Leveransen kommer direkt hem till dörren med bud, fraktfritt vid beställning över minimigräns. MEDS egna farmaceuter som är tillgängliga via telefon, email och chatt för kvalificerad rådgivning och kundtjänst är öppen 08–22 alla dagar i veckan

Intervjuer: MEDS: Björn Thorngren VD, bjorn@meds.se, 0736 723175

Måns Zelmerlöw: Helene Wigren PR & Beyond Helene.Wigren@prbeyond.se, 070 7527605