Misas Vd, Åsa Andersson har nu blivit invald i styrelsen för vårdföretagarnas branschorganisation Individ och Familj. Bransch Individ och familj omfattar företag inom Vårdföretagarna som har verksamhet inom individ och familjeomsorg respektive LSS.

Misas nytillsatta Vd Åsa Andersson, tidigare Vd för Hemfrid är nyinvald styrelseledamot i Vårdföretagarnas branschorganisation Individ och Familj.
Bransch Individ och familj omfattar företag inom Vårdföretagarna vars verksamhet bedrivs inom individ och familjeomsorg respektive LSS. Bransch Individ och familj består av 350 medlemmar och inkluderar både stora och små verksamheter över hela landet. Målet med branschen är att driva frågor som är viktiga för att förbättra och utveckla möjligheterna för medlemsföretagen.

Misa vänder sig till personer som har en önskan om att få arbeta och har svårigheter att på egen hand ta sig fram i arbetslivet. Vi arbetar med att matcha personens resurser och positiva egenskaper med passande arbetsplats och arbetsuppgifter. Vår ambition är att möjliggöra en anställning i de fall personen har det som mål. Vår grundidé är att alla som vill kan delta i arbetslivet med rätt stöd.

Camilla Gabrielli

Marknadskoordinator