Utkommer i oktoberEtt brustet halleluja utkommer på Cordia 27 oktober 2008. Boken finns även som ljudbok med uppläsning av författaren själv (utkommer 3 november). Bokturné 2008Under november och december gör Tomas Sjödin en bokturné över landet där han berättar om sin nya bok. För mer informationeller kontakt med författaren, kontakta Agnes Notini Zachrison, lanseringsansvarig Cordia, Verbum Förlag. E-post agnes.notini.zachrison@cordia.se, telefon 08-7436501. Om Tomas SjödinTomas Sjödin är född 1959 och bor med sin familj i Säve utanför Göteborg. Han är pastor, författare, skribent och krönikör i Göteborgs-Posten och en mycket uppskattad föredragshållare. Hans tidigare böcker Väder, vind och livets allvar (tillsammans med Martin Lönnebo), Eftervärme, Reservkraft, Den enklaste glädjen och När träden avlövas ser man längre från vårt kök har översatts till flera språk och sålt i stora upplagor.Läs mer om Tomas Sjödin och hans tidigare böcker på www.cordia.se.

För mer information

Om Tomas Sjödin

Läs mer om Tomas Sjödin och hans tidigare böcker på www.cordia.se.

Religion, tro

Ledande utgivare av teologisk litteratur och livsfrågelitteratur

Sofie Kalodimos

Marknadsansvarig Bok