David G Benner är kanadensisk en psykolog som har ägnat sig mycket åt förhållandet mellan psykologi och spiritualitet/andlig vägledning. Han är författare till en mängd böcker och arbetar som retreatledare och andlig vägledare. Liselotte J Andersson är pastor och författare. Hon har tidigare gett ut böckerna Svarta fåglar, Barmhärtighet - ditt vackraste namn, Alla paradis är inte stängda, Skatter dolda i mörkret och romanen Arvet. Utkommer i mars Att vandra tillsammans utkommer på Cordia den 23 mars 2009. För mer information För mer information om boken, beställning av recensionsexemplar eller för att komma i kon

Utkommer i mars Att vandra tillsammans utkommer på Cordia den 23 mars 2009.

För mer information

För mer information om boken, beställning av recensionsexemplar eller för att komma i kontakt med Liselotte J Andersson för intervju, kontakta Agnes Notini Zachrison, lanseringsansvarig Cordia på agnes.notini.zachrison@cordia.se eller telefon 08-7436501. Högupplöst omslagsbild kan laddas ner från vår webb, www.cordia.se, i pressrummet.

Köp boken i vår webbutik!

Religion, tro

Ledande utgivare av teologisk litteratur och livsfrågelitteratur

Sofie Kalodimos

Marknadsansvarig Bok