Den svenska psalmboken med tillägg i en ny utgåva – modernt och tåligt omslag i silver eller svart som matchar Verbums nya bibelutgåvor.

Nu finns Den svenska psalmboken med tillägg i en ny utgåva, med ett modernt och tåligt omslag i silver eller svart gummiliknande material. Psalmboken innehåller den ekumeniska delen (psalm 1–325), Svenska kyrkans del (psalm 326–700), Verbums tillägg (psalm 701–800), evangelieboken, En liten bönbok och flera register som hjälp att leta upp rätt psalm för varje tillfälle.

Omslagen är tillverkade i ett PU-material. Det silverfärgade har en struktur i ytan och det svarta har en slät gummiliknande yta.
Den svenska psalmboken med tillägg är tänkt främst för konfirmander och som gåva.

Till psalmböckerna finns också tillhörande konfirmandbiblar i samma färger; silver, svart och även i lila. Konfirmandledaren kan kombinera och mixa omslagen för både psalmboken och bibeln.

ISBN Den svenska psalmboken med tillägg silver: 978-91-526-350-18
ISBN Den svenska psalmboken med tillägg svart: 978-91-526-350-25
Utgivning: 5 februari 2016, Verbum
Pris: Från 185 kr/st.

Verbum AB är Sveriges ledande utgivare av teologisk litteratur och Ledande utgivare av teologisk litteratur och livsfrågelitteratur. Verbum ger ut Kyrkans Tidning, Sändaren och Amos och är dotterbolag inom Berling Media AB.

Ledande utgivare av teologisk litteratur och livsfrågelitteratur

Sofie Kalodimos

Marknadsansvarig Bok