Kommande avsnitt i BiskopspoddenOnsdag 30 mars: Johan Dalman, biskop i Strängäs – är övertygad om att några leverpastejsmörgåsar ledde honom in på trons väg.Onsdag 6 april: Eva Nordung Byström, biskop i Härnösand – mötte sin kallelse på bussen en mörk kväll.Samtalen i Biskopspodden leds av Barbro Matzols, reporter på Kyrkans Tidning. Biskopspodden har premiär idag kl 09.00 och publiceras därefter varje onsdag i sammanlagt sex avsnitt. Fortsättning följer. Programmen finns på kyrkanstidning.seLyssna på ett smakprov här! Biskopspodden är en podd fr&a

Kommande avsnitt i Biskopspodden

Samtalen i Biskopspodden leds av Barbro Matzols, reporter på Kyrkans Tidning.

Lyssna på ett smakprov här! Biskopspodden är en podd från Kyrkans Tidning, producerad av redaktionen.

För mer info kontakta: chefredaktör Ewa Wirén, 070-663 75 77 eller ewa.wiren@kyrkanstidning.se

Kyrkans Tidning är Sveriges största kyrkliga tidning. Prenumeranter och läsare är framförallt anställda och förtroendevalda i Svenska kyrkan. Kyrkans Tidning ägs av Verbum AB, som är en del i mediekoncernen Berling Media AB.

Ledande utgivare av teologisk litteratur och livsfrågelitteratur

Sofie Kalodimos

Marknadsansvarig Bok