Under Publishinggalan på Musikaliska i Stockholm offentliggjordes igår, 6 oktober, vinnarna av Svenska Publishing-priset 2014.

 

Verbum vann Publishing-Priset i kategorin B2B-sajter - Produkter med motiveringen "För en snygg och trevlig sajt med konsekvent navigering och god användbarhet."

I våras gjordes en stor redesign av verbum.se tillsammans med byrån Doberman. 
- Vi vill stärka kyrkans roll i dagens och framtidens samhälle med våra digitala och tryckta produkter. Med verbum.se positionerar vi oss på den digitala marknaden, säger Verbums marknadschef Bo Westerdal.

Juryns bedömning i kategorin B2B-sajter - Produkter var uppdelad i fyra olika områden, användarbarhet, form, verbalt och visuellt. B2B-sajten verbum.se fick 9 poäng av 10 möjliga på samtliga områden.





Ledande utgivare av teologisk litteratur och livsfrågelitteratur


Kontakt


Sofie Kalodimos

Marknadsansvarig Bok

sofie.kalodimos@verbum.se

0766 77 76 14

Åsa Svedin

Marknadsansvarig Bok, Gudstjänst & teologi, konfirmandmaterial

asa.svedin@verbum.se

070 193 82 28