Hur kan lantbruksföretagare nå sina kunder online? Och hur startar man en e-handel egentligen? Nu erbjuder ATL, LRF Medias varumärke, en digital kurs för verksamma inom lantbruket som vill satsa på digitala affärer.

För lantbruksföretagare är e-handel ett bra sätt att utöka sin verksamhet genom att sälja eftertraktade varor till en bredare målgrupp. Kursen E-handel för lantbruksföretag ger kunskaper kring att framgångsrikt starta en e-handel. Kursen erbjuder stor flexibilitet för att de som redan har ett aktiv företag ska kunna kombinera den med kursen.

E-handeln är en möjlighet att öppna en egen kanal till slutkunder eller återförsäljare. I kursen erbjuds verktyg för att effektivt kunna nå ut till både nya och redan etablerade kunder, nå fler och kunna skapa fler affärsmöjligheter.

Kursledaren är Urban Lindstedt, som har 20 års branscherfarenhet, har drivit egen e-handel och är en flitigt anlitad föreläsare i ämnet.

Kursen innehåller bland annat:
• Hur e-handeln blir en effektiv del av företaget
• Hur man väljer rätt e-handelsplattform
• Vikten av rätt betallösningar
• Logistik som ger fördelar framför konkurrenterna

Läs mer om kursen här.

LRF MEDIA – DET GRÖNA NÄRINGSLIVETS MEDIEHUS 

ATL | atl.nu | Lantmannen | lantmannen.nu | Land | land.se | 
Land Lantbruk | landlantbruk.se | Land Skogsbruk | landskogsbruk.se | Land Shopping |
landshopping.se | Agfo | agfo.se| Grönt Väder | grontvader.se |Skira | skira.se | 
Ehandel | ehandel.se | Brid | bridagency.se | Brath | brath.se |




Kontakt