PR Direkt

PR Direkt hjälper företag och organisationer med PR och pressmeddelanden. Vi ser till så att viktiga nyheter får rätt spridning.

Psykologiguiden

Psykologiguiden är en webbplats om psykologi vars huvudsyfte är att sprida kunskap om psykologi till allmänheten. Via Psykologiguiden ska allmänhet, företag och organisationer också kunna få råd och stöd i psykologiska frågor och kunna hitta privatpraktiserande psykologer inom olika verksamhetsområden, i hela Sverige. Psykologiguiden ägs och är kvalitetsgranskad av Sveriges Psykologförbund som är psykologernas fack- och yrkesförbund.

Psykologtidningen

Psykologtidningen ges ut av Sveriges Psykologförbund och ingår i medlemsskapet. De viktigaste målen för Psykologtidningen är att spegla och bidra till psykologernas yrkesutveckling och att stötta det fackliga arbetet för bättre villkor och löner. Psykologtidningens målsättning är att visa att det är psykologerna som driver psykologin framåt - på vetenskapliga grunder.

PwC Sverige

PwC Sverige är marknadsledande inom revision samt skatte- och affärsrådgivning, med 2 900 medarbetare och 33 kontor runt om i landet. Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 36 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i. PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 276 000 medarbetare i 157 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder.