Verbum AB

Verbum skapar, distribuerar och marknadsför produkter och tjänster i tryckta och digitala kanaler. Genom gediget kunnande om församlingarnas behov levererar vi relevant och värdeskapande innehåll. Vår målsättning är att hjälpa församlingarna att stärka sina verksamheter och nå sina mål. Verbums huvudägare är Svenska kyrkan, Equmeniakyrkan och Svenska kyrkans arbetsgivarorganisation och Verbum ingår i koncernen Berling Media AB.

Viva Media Group

Boosta din Business online

Viva Media Group är en sammanslagning av den digitala mediebyrån Mediaview, SEO-byrån MediaAnalys och SEM-byrån Kenzaku. Bolaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg, Linköping och Kalmar. Viva Media Group har 130 medarbetare som varje dag hjälper närmare 2 500 företag att optimera sina digitala affärer. Bolaget har sitt huvudsäte i Uppsala.

Vänersborgs kommun

Vänersborg är regionhuvudstaden vid Vänerns sydspets. Med sina 38 955 invånare är den liten nog att ha kvar småstadscharmen och stor nog att ha ett rikt utbud. Det strategiska läget vid Vänerns sydspets var avgörande för stadens placering och födelse 1644.