Tipsrader återupptar liverättning för Stryktipset

Pressmeddelande Publicerad: 2020-06-19 11:32 CEST

Midsommardagen dukas upp med fotboll från England! Det låter som en dröm då engelsk fotboll vid det här laget brukar ha avslutat säsongen men det är faktiskt helt sant att det imorgon lördag den 20 juni 2020 är dags för en helengelsk kupong på Stryktipset. Vi kan helt enkelt konstatera att fotbollen med stormsteg är på väg tillbaka i världen trots den svåra tid vi lever i fylld av restriktioner. Med det sagt kan vi även basunera ut att Tipsrader återupptar sin liverättning för Stryktipset som legat nere sedan början av mars.

Tipsrader återupptar liverättning för Europatipset

Pressmeddelande Publicerad: 2020-05-14 15:14 CEST

Ingen har kunnat undgå den nya tiden vi numera lever i på grund av den pågående pandemin. Det har inte bara ställt samhällen och länder på sin spets utan har även drabbat en så banal sak som fotbollen runt om i Europa som tvingats till att pausa sina säsonger. Det har länge varit ovisst om ligorna tänkt att öppna upp igen och spela klart säsongerna eller om de ska avbrytas. Att fotbollen har legat nere har i sin tur bidragit till att flera spelbolag har lidit hårt i och med avsaknaden av spelobjekt vilket lett till att tjänster som tipsrader.se legat helt nere då det inte funnits några kuponger att presentera eller några omgångar att rapportera resultat för.

Vi underlättar rättning av lottospel

Nyhet Publicerad: 2019-11-14 23:06 CET

Lever du kvar i svunna tider då Lotto var det självklara alternativet för turspel i Sverige? Då gör du helt rätt i att läsa vidare. Mycket har hänt på den svenska spelmarknaden för turspel sedan Lotto infördes 1980.

Sociala medier

Videor